Boek "Man in Hong Kong" - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Wytske en Mark - WaarBenJij.nu Boek "Man in Hong Kong" - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Wytske en Mark - WaarBenJij.nu

Boek "Man in Hong Kong"

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Wytske en Mark

13 April 2010 | Nederland, Haarlem

Dear friends,

Mijn boek "Man in Hong Kong" is klaar. Meer dan 100 hilarische verhalen over mijn leven in Hong Kong en China, maar ook over de reis terug naar huis die jullie gevolgd hebben.
Een paar van die verhalen kan je nu lezen op: http://www.tenpages.com/boek/man_in_hong_kong
Op te lezen: klik op 'manuscript lezen'.

Maar het moet natuurlijk uitgegeven worden en dat is tegenwoordig niet zo eenvoudig en ik heb dus jullie hulp nodig. Koop een of meerdere aandelen en profiteer, als aandeelhouder, mee als mijn boek ook daadwerkelijk in de boekwinkels ligt. Uitgeverij Ten Pages zal het uitgeven als er 2000 aandelen verkocht zijn. 1 aandeel kost 5 euro en mochten we onverhoopt niet genoeg aandelen verkopen, krijg je daar weer 4 euro van terug. En het boek komt er sowieso, desnoods doe ik het zelf en krijgen alle aandeelhouders 1 euro korting op de aankoop van een boek. Er is dus geen enkel risico!

Dank je wel.

Mark

  • 13 April 2010 - 15:58

    J.L.:

    Wie had dat kunnen denken, dat jij nog eens in mijn voetsporen zou treden. De pot verwijt de ketel.... ik wens je veel succes! Hopelijk wordt het net zo bestseller als de mijne!!!

    Gr.

  • 13 April 2010 - 18:10

    Maaike:

    kleine bijdrage gedaan..
    maar alle kleine beetjes helpen toch?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wytske en Mark

'The Waterfront' in Hong Kong was bijna twee jaar lang ons huis! Maar aan alle goede dingen komt een einde, zo ook aan ons verblijf in Azië...

Actief sinds 20 Okt. 2009
Verslag gelezen: 2180
Totaal aantal bezoekers 50930

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2009 - 06 Januari 2010

The Long Way Home...

Landen bezocht: