Gelukkig hebben we de foto's nog! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Wytske en Mark - WaarBenJij.nu Gelukkig hebben we de foto's nog! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Wytske en Mark - WaarBenJij.nu

Gelukkig hebben we de foto's nog!

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Wytske en Mark

02 Februari 2010 | Nederland, Haarlem

Vandaag zijn we al weer 4 weken terug in Haarlem. Na Wytske's topartikel in het AD van afgelopen weekend, hadden jullie de foto's van onze reis nog tegoed.
Maar liefst 900 foto's hebben we in die dikke 2 maanden gemaakt en dan hebben we ons ingehouden. Maar schrik niet, ik heb mijn stinkende best gedaan om er een selectie van 145 stuks te maken.
Het kost je iets meer dan 5 minuten om te zien wat ons 10 weken gekost heeft om te zien. Het geeft een goed beeld van de reis en alle mensen, plekken en dingen die we onderweg zijn tegengekomen.

Dit is de link. Hij zal niet helemaal goed overkomen, dus je moet hem even knippen en plakken en opletten dat er geen spatie in staat.

Enjoy.

Mark

• 02 Februari 2010 - 18:08

Ans:

Echt geweldig mooie foto's! Je kan altijd nog fotograaf worden!
    Groeten uit een klef Hong Kong

• 03 Februari 2010 - 10:40

Pa:

Prachtig! Ik wil al die andere foto's ook zien!