In de krant (2) - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Wytske en Mark - WaarBenJij.nu In de krant (2) - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Wytske en Mark - WaarBenJij.nu

In de krant (2)

Door: Wytske

Blijf op de hoogte en volg Wytske en Mark

30 Januari 2010 | Nederland, Haarlem

Vanochtend was het zover! De hele nacht had Mark op de deurmat gelegen, wachtend op de krantenjongen. En ja hoor, om een uurtje of zes kwam M., klappertandend, aanzetten met een vers Algemeen Dagblad. In de bijlage "Reiswereld" staat mijn artikel over onze reis op zee! Vandaag allemaal even het AD kopen dus.

Aan het verschijnen van dit artikel hebben we een leuke wedstrijd gekoppeld. Degene die het eerst de fout (die trouwens NIET van mijn hand is! :)) eruit haalt, krijgt een ere-lidmaatschap van onze nog op te richten beweging aangeboden!

Tot snel!

Wytske

Ps. Deze week volgen op onze website de rest van de foto's van onze reis.

• 30 Januari 2010 - 07:26

Ans:

D'as niet eerlijk! Geen AD verkrijgbaar hier!

• 30 Januari 2010 - 07:36

Wytske En Mark :

Dat is inderdaad niet eerlijk. Maar ik ben te lui om te scannen, da's zo'n gedoe met een krant. :D

• 30 Januari 2010 - 09:31

Joop:

Valt inderdaad een beetje tegen.... je kunt hem ook even opsturen met de HKD-Comp. Dan heb ik hier wel iemand die hem in kan scannen.... zo'n gedoe is het ook weer niet ;-)

• 30 Januari 2010 - 09:51

Pa:

We gaan hem vandaag kopen leuk als souvenir, want de tekst heb ik volgensm mij al op mijn pc staan!

• 30 Januari 2010 - 13:16

Debbie:

Het ziet er geweldig uit, gefeliciteerd!!

• 30 Januari 2010 - 15:50

Vincent:

Ben toch wel erg benieuwd geworden, kun je de tekst niet mailen, verzinnen we de fout zelf of zet die er dan ook gewoon in?! Maken we toch nog kans op een ere-lidmaatschap....

• 30 Januari 2010 - 17:10

HED:

allemaal al uitverkocht hier............. ze haddent over een avonturieren verhaal........ :-)